Pauză de meditat, eu cu mine

N-am încotro, trebuie să mă opresc din orice, un ceas, să mă bag în şedinţă şi să-mi fac, gospodăreşte, autocritica:

_ „Mă, da’ tu mai poţi?, nu te-ai săturat să tot dai cu copita în vadra cu percepţii?, chiar trebuie de fiecare dată cînd respiri să superi iarba pe care calci? chiar nu-ţi pasă cît de indecent de sinceră eşti şi că vei fi,  într-o zi, din nebăgare cronică de seamă, lapidată (public, bă) ?”

– ” Mă, mă repet, pînă-ţi intră în neviaţă existenţa ta de doi bani, ratata neamului, ia de te du şi fă un duş prelungit cu ocări… mă întorc să te verific, să nu dea naiba să te (mai) găsec veselă cînd te caut la naivitate… vai, mă… cu de-astea ca tine se duce lumea de rîpă „

Pa, mă…fluturas_prabusit

ECLIPSĂ – ANA BLANDIANA

Renunţ la milă greu ca la un viciu,

Cu milă sunt drogată de copil.

Alb înstelată de ridicol plîng

Lîngă fricos, lîngă învins, lîngă umil.

Îi plîng pe proşti şi proştii mă înving,

Surîzători sub steaua mea sterilă.

De gingăşie tot mai mult mă-ntunec

Şi pier de umanism şi milă

Înduioşate mîini întind să mîngîi

Fiare gonind spre mine hămesite,

Şi-mi pare rău că n-o să mai sărut

Şi botul care mă ucide.

Nici n-am trăit spre-a nu jigni pe nimeni,

Mi-au prins în ţărnă rădăcini genunchii,

Şi-mi trece viaţa încercînd să-mi cresc

La capetele aripilor unghii.


34 de gânduri despre “Pauză de meditat, eu cu mine

    1. Neliniştitu,
      l-am primit
      M-E-R-C-I !!!
      este singurul mesaj care mă putea nimeri „la fix”
      nu o să ştii niciodată cît, trăiască famelia ta
      pup păfurişa, fain prieten eşti
      mulţam răuuuuuuuuuuu :lol:

    1. Manole,
      nu mai crede şi tu, destul îs io „în şedinţă”
      las’ că îmi dau naibii două palme în oglindă şi-mi trece
      asta îs, cu asta defilez :(

          1. Daca zici ca Ba DA, atunci ai inteles clar…ca nu e singura constiinta, a ta, care-ti urla-n fata, astfel de vrute si nevrute…p-a mea..am incuiat-o in dulapul de la servici, si-o pedepsesc sa ramana aici pe weekend! :D :D :D Metoda ce ti-o recomand si tie!
            Altadata sa vorbesca frumos si cumpatat! Nah! :D :D :D

            1. Manole,
              pe mine mă doare capu’,la ora asta că trebuie să-l duc pe TANO la vaccin
              restu-s … copilării
              ridic mintenaş „şedinţa” :lol:

  1. recomand o banda de-aia elastica de la masca de gaze. se infasoara de cateva ori in jurul gatului, nu trebe strans prea tare
    nici nu stii cand ai murit

    1. Trexel,
      hai să mi-o pui … de recomandări mi plin podu’
      vezi că te pun să semnezi procesul verbal, la şedinţă
      asta nu-i licitaţie … îi de-a puia-gaia :lol:

    1. Dl.V.
      Îs, har domnului
      mi-am făcut-o spanac da-i în regulă, am trecut prin „locul vindecării”, adică pe la dvs. şi mi-am luat ambele porţii şi de rîs şi de plîns, îs spălată şi plăcut uscată
      psalmul 50, era cel mai la-ndemînă, că-l ştiu pe de rost

  2. Eu ti-as pune in fata o portie de capsuni si frisca, apoi un fundal sonor cu multe bancuri, ca acesta:

    „La ora de dirigentie , doamna profesoara catre elevi:
    – Ionica , unde lucreaza tatal tau ?
    – E gunoier!
    – Vai , Ionica , spune si tu ca lucreaza la salubritate !
    – Vasilica, tatal tau unde lucreaza ?
    – E gropar !
    – Vasilica , se spune ca lucreaza la pompe funebre!
    intr-un final ajunge la Bula !
    – Bula , tatal tau cu ce se ocupa?
    – E DJ la Mystic Club!
    – Adica ?
    – Clopotar la biserica!”

    1. Cora,
      ce coincidenţă minunată : tocmai eram „la tine” :lol:
      ce înseamnă să ai prieteni, draga mea …
      sunt cea mai bogată fărîmă din blogosferă
      nu-i „dau” pe nimic, mulţumesc !
      n-am să obosesc spunînd-o :lol:

  3. Servus,
    am trecut sa te citesc, si cand colo esti in sedinta. nu ne nimerim, eu cu mine am fost toata saptamana in sedinta. eu ma lamuresc greu …pofta buna la capsuni si cirese! :D

    1. Nicu,
      servus OMU’ … m-am „scos” şi mănînc cu mulţumesc şi plăcere şi/şi
      ce să citeşti la mine, balamucu’ din viaţa mea de blogăr zăbăuc :( ?
      zici că-s născută să balamucesc, mai mereu îs în „şedinţe” şi numai eu ştiu că toată viaţa le-am detestat, cu aplicaţie
      sper ca măcar tu să fii bine, o sîmbătă şi duminică „ca lumea”-ţi doresc
      mi dorrrrrrrrrrrrrrrrrr de Braşov, de mă usuc

  4. oare cu ce ti-ai gresit fato de te-ai spalat in halul ista?!!! cand toata lumea sufera de automarire tu dai singura cu tine de pamant.

    1. Codeus,
      eh, aşa-s io
      trebe să fiu mai cu moţ ;)
      n-am fost niciodată ca toată lumea, nu m-aoi apuca acuma să fiu
      mi-o trecut vremea, prietene …
      cred că-s inadaptabilă, supăr în stînga şi-n dreapta spunînd ce cred, şi crezînd că oamenilor le foloseşte la ceva adevărul (meu)
      şi mă mir că mi-o iau mai mereu „în freză”
      las’ mai bine să dau io cu mine de pămînt decît să am surprize, barem ştiu unde-am căzut şi văd să mă ridic

    1. Floris,
      draga mea, ce mult mă bucur că ai cîteva minute
      eu trag cu urechea doar la uşa sufletului, dacă-i deschisă …dacă nu, oftez şi-mi văd de drum
      sper că eşti bine, te vad atît de rar … ce face Clujul „meu” ?
      era o vreme cînd eram ferictă, cred, acum … am doar amintiri despre ea

  5. Clujul e bine.Plin de cursuri festive,si intruniri electorale.
    Te citesc CELLA chiar daca nu zic nimic.
    Sunt obosita.A inceput sesiunea.
    De ce doar amintiri despre vremea cand erai fericita?

    1. Floris,
      să ai baftă multă, meriţi pe deplin
      mi dor de fericirea mea din Cluj, d-aia spun că-i amintire tot
      o parte din mine a rămas acolo pentru totdeauna
      îmi preţuiesc mult amintirile, sunt printre puţinele lucruri pe care nu ni le poate lua nimeni
      ele, sigur, sunt doar ale noastre
      să mai vii cîn ai vreme, aici sunt doar prieteni şi locul ăsta-i al lor, eu, doar pretext de vorbe despre ce vor ei
      te ştept cu tot dragul, doar ştii :lol:

    1. Floris,
      chiar mi-am propus să vin
      dac-ar depinde de mine aş fi acolo, de ieri
      sigur o să se întîmple deşi ultima oară cînd am fost unele locuri erau atît de schimbate încît m-au întristat

  6. Draga CELLA,fiecare dintre noi (cei ca noi) trecem prin astfel de momente pe care speram sa le depasim cat mai repede.
    Am avut si zile mai bune…o scot eu la capat si de data asta.
    Cred ca vorbesc aiurea din nou,insa stiu ca intelegi pentru ca simtim la fel.
    Pa!

    1. Găbiţa
      vezi bine că te înţeleg, doar nu ne ştim de ieri :lol:
      am fost puţin îngrijorată din pricina ta, nu sunt obişnuită să lipseşti aşa, de la tine, sper să le trecem pe toate
      niciodată nu vorbeşti aiurea, crede-mă, ne-am înţeles mereu una pe cealaltă
      nici eu n-am mai trecut pe la „mac”-ul şi „zefirul” nostru de-o vreme
      şi îmi pare rău, dar voi trece
      să ai grijă de tine Găbiţa, doar noi putem avea grija noastră, şi Doamne, Doamne
      o seară senină să ai :lol:

  7. Niste trandafiri si o carte!

    Am incercat acum si s-a deschis.
    Noapte buna,plec sa ma ocup de cateva anunturi umanitare pe care le-am preluat de la Isabellelorelai acum.

    1. Găbiţa,
      mulţumesc, spor la treabă, am trecut şi eu pe la Isabelle :(
      mă tot mir că mai poate, atîta durere şi tristeţe acumilate
      Noapte bună, draga mea

Lasă un răspuns

