Înger absolut

A devenit o banalitate precum prognoza meteo ori horoscoapele penibile din gazete să spui/să auzi spus:

– îl iubesc, îl ador, îl respir, este unic… bla, bla, bla…  şi el să nu se poată apăra… să nu fi avut niciodată putinţa să se apere…

ce povară de neînchipuit, de netrăit pămînteşte, de mare poate duce un Înger?, cine i-o ştie?, cine i-o crede?, da’… măcar, pe cine interesează?

cum s-or fi fost împărţit Doamne, poverile, acolo în nemărturisirea Ta?…  şi cum să-i înveţe neînvăţatele şi nefăcutele şi nespusele şi necuvintele şi (ne)nemuririle… pe oameni?

ce singurătate-i pe pămînt Doamne, ce aglomeraţie de orbiri lovindu-se fără oprire una de alta şi toţi la un loc… în părerea că trăiesc…

măcar, le-o fi  (poate)  bine,  ei n-au de unde şti…

le-a fost iertată, dintre puteri,  cea mai rea… n-au cu ce asemui,  „maibinele” cel mai cunoscut lor este  binele; atunci, bine…

i-am spus, într-o netrăire :

 – Îngere absolut, vreau 

 – Ce-i aia absolut şi vreau ? 

 – Mesteacăn şi timp

– Păcat de tine, ai greşit iar dimensiunea, ai ratat încă o viaţă… nu mai ai decît 333, vezi ce faci

apoi, am rămas doar eu… ce povară are, ce singur şi ce deneapărat în peste lume… să fi fost… fiind, ÎNGER ABSOLUT

cu ce nevorbe să-ţi dau semn că m-ai uitat stingheră p-aici, trecînd… bine, îmi ratez dimensiunea, conştiincios, vin… curînd

Gata, îngerul…

Gata îngerul este spre plecare

S-a smuls din paturile noastre

ne-a văduvit de încă o zare

ne-a văduvit de stele albastre

Mai stai mai stai

rămîi rămîi

Noi l-am rugat cu vorba cea dintîi

dar el s-a dus s-a dus s-a dus

era un cui din palma lui Isus19388_0_1232457412


19 gânduri despre “Înger absolut

  1. Ha-ha! Să ştii că eu nu zâmbesc pe „mute”, râd de-a dreptu’. Iar când râd, o fac profesional, din toţi rărunchii. :lol:
    Dar numai când e cazul… :P

  2. Draga CELLA,cred ar fi cazul sa mai vorbesc cu ingerul meu.Am nevoie de el si pentru asta ar trebui sa-mi fac timp sa nu ma mai gandesc la nimic altceva si nimeni sa nu ne deranjeze,mai ales bau-bau ala rau si prietenii lui.
    Sunt obosita ,dezamagita,mahnita…
    O seara placuta!

    1. Găbiţa, draga mea
      cine te-a supărat aşa de rău
      le ştiu şi eu pe toate alea, oboseală, dezamăgire, mîhnire … :(
      păcat că nu-ţi faci vreme şi pentru tine, de vorbe cu Îngerul …
      crede-mă, ai să te miri cît de mult bine ţi-ai face
      eu zic să încerci, lasă-le… măcar pentru un ceas pe toate departe, concentrează-te asupra ta şi a ce de deranjază, încearcă să aduci relele-n lumină
      apoi, şterge-le din lumină … încearcă să te relaxezi, la început este greu
      important este să începi, crede-mă, nimănui nu-i pasă mai tare de fiecare dintre noi decît nouă, ai grijă de tine, te rog

    1. Trexel
      dacă n-ai şti, pă cum ştii, că prezenţa ta este „echilibru”, ti-aş „scoate limba”
      profiţi că n-am emoticon
      şi io te iubesc mă, loază :lol:

  3. „ce singurătate-i pe pămînt Doamne, ce aglomeraţie de orbiri lovindu-se fără oprire una de alta şi toţi la un loc … în părerea că trăiesc …

    Daca ar fi stiut tristetea, Ingerii ar fi plans nesfarsit… „norocul” lor ca nu o stiu… I-ar fi innecat…

    Singuratatea lor, acolo, vazand atatea orbiri…

    Mmacar uneori cate o raza a lor ne trezeste. Si iara uneori, putem vedea.

    Si ce-am facut? vedem „ce singurătate-i pe pămînt Doamne, ce aglomeraţie de orbiri lovindu-se fără oprire una de alta şi toţi la un loc … în părerea că trăiesc …”

    Of, ma…

    Noi stim tristetea…

    1. Mikka,
      da, mă … dar o ştim şi duce în lumină transformînd-o în bucurie :lol:
      meditaţia cu flăcăra violet este în puterea noastră

  4. Da, dragoste draga,

    Stiam si asteptam sa spui de transformare si de Bucurie.
    Poate asta e datul oamenilor. Sa stie si tristetea si Bucuria.
    Nu bucuria „aia”, ci Bucuria, stii tu…
    Uneori suntem purtati de Ingeri in brate. Sau e tot timpul, da’ nu ne dam seama?
    Eiiii, da’ si cand ne dam…

    O zi de straluciri curcubeice iti doresc! Bucura-te!

Lasă un răspuns

