Panseuri de leneşrău

atît de uşor şi niciodată

Din înţelepciunea comunităţii Leneşerău – autori anonimi –

Nu că-i sîmbătă, frig, plouă,vine … ca mîine, duminica.

Nu, nimic din toate astea şi mai ales nu că nu v-ar place Chopin … neee

Uite, ce-mi trimite mie lumea …  că d-aia nu mai deschid mailul – AVIZ AMATORILOR –   :lol:

Zice, el, mailul,  că nu-i destul că mi-am pus talisman A-B-C …

… să fac regulă-n lucruri că nu-s de capul meu în lenea lor, le stric reputaţia, cică …

aşadar : – 1. -Ne naştem obosiţi pentru a ne odihni. – 2.- Munca l-a creat pe om, da’ nici lenea n-a omorît pe nimeni -3. – Dacă vezi un coleg odihnindu-se, ajută-l.  – 4. – Dacă ţi se face chef să te apuci de muncă, stai jos, odihneşte-te şi o să-ţi treacă. -5. – Ce poţi face azi, lasă pe mîine – poate nu mai   trebuie  ori poate face altul. – 6. – Un lucru care nu se rezolvă de la sine în 30 de zile, nu merită să te mai ocupi de el. – 7. – Munca este sănătate curată, deci s-o lăsăm pentru cei mai bolnavi ca noi. – 8. – Munca îl înnobilează pe om, societatea noastră nu are nevoie de nobili, că le-a trecut vremea. – 9. – Cine se scoală prea de dimineaţă, doarme prea puţin, e obosit şi cască toată ziua. – 10. – Cine nu munceşte, nu greşeşte, iar cine nu greşeşte trebuie promovat. – 11. – Serviciul nu e crîşmă să stai toată ziua în el, aşa că mai du-te dracului acasă !

Să fim bine înţeleşi, eu, sunt din categoria A-B-C  ;)  dar m-au enervat rău unii care nu o lasă pe prietena mea Crina să se hodine nici măcar astăzi.

Aşa încît, mă revolt cum pot , din solidaritate :lol:  că … la asta-s buni prietenii.

P.S. – în zonă a nins, dacă vi se pare corect, faţă de data din calendar

offf…

fotografiile sunt executate astăzi, în timp ce eu leneveam … ;)  şi reprezintă anotimpul incert în care tranzităm anul calendaristic, care este (?)

48 de gânduri despre “Panseuri de leneşrău

    1. Dragoş,
      of, ajunseşi şi p-aici în sfîrşit … întind covor roşu măi :lol:
      ai uitat că noi am răspuns mai demult la chestionarul Luciei şi ne-a „ieşit” că suntem leneşi fruntaşi, pe ramură ? ( că era creanga ocupată, de genii :lol: )

  1. Am o vecina care sub lozinca „cine-i harnic si munceste ori e prost,ori nu gandeste” trambitata p’acilea cand mi-e lumea(munca) mai draga,o duce excelent,cu mobilul la ureche non stop,cu lucratori la adus,taiat,spart si aranjat de lemne,cu gradina in paragina ca cica ar fi de toate la Plus si cu cealalta mana pe volanul unui microbus Mercedes cu care se vantura ea stie unde ca nu-i angajata(dupa stiinta mea).Dovada cea mai elocventa ca” cine munceste nu are timp sa castige”
    Deci,subscriu la toate 11 :P

    1. Drgoş,
      îl rugăm pe Alex Mazilu, că-i amic cu felele ;)
      dacă nu vrea, chem io Discovery world, nu ne-ncurcăm cu autohtonii, la lenea noastră … :lol:

    1. Teo,
      poa să ningă, poa să plouă, noi, aştia de p-aici ne jucăm …
      care cu lopăţele-n nisip, care cu aurore boreale
      mai citim poeme, cum să dormim … e-aşa o vreme minunată … pentru copilăreală :lol:

  2. ehe, le-am primit pe foaie…la 15 ani! De mostenire, ashea! :D :D :D
    Cum sa le uit? Nu zic io mereu, ca serviciul ne crasma, sa stai tot timpul in ea sau dupa program???!!
    :D :D :D

    Cellaaaaa, ninge???!!!! :(

    1. Manole,
      închipuie-ţi … ninge, am facut focul şi TANO face un tarăboi de mai rar cînd încercăm să îl scoatem din casă
      vede el diseară … joking de leneşrăuuuuuuuuu :lol:

    1. Neliniştiu’
      hai, de ce crezi tu că-s io mereu „cu bateriile”-ncărcate ?
      la mine cotidianul este „mereu fascinat”, pot schimba şi patru anotimpuri într-o zi doar să-mi pun mintea şi lenea la (ne)treabă

    1. Neliniştitu’
      avantaj provincia, ever
      noi ne facem de capul nostru că suntem p-o mînă cu „autorităţile locale”
      auzi, ultima „(ne)făcută” : autor : moi : trec aia cu alegerile pă străzi asasinîndu-ne sîmbăta provincială !
      vrînd să-i culturalizez, civilizat, am dat boxele la maxim : Paraziţii, ultimul cd-u :lol: =)))
      n-am culoare politică aşa că le-am pus la care-au trecut, nu fac discriminări da’ …

  3. CELLA draga,
    Am mai baut vin de cel bun si iata ce mi-a spus dansul, intre doua sorbituri tari si pline de aburii lenei:

    Lauda Lenei

    Traiasca cea mai buna vreme
    De stat: cand ploua, cand e soare,
    Cand nor s-a pus, gand vantul geme…
    Cand stam, e mare sarbatoare!

    Si stam asa, simtind bataia
    De clipe-nghesuind eternul
    Noi sedem toti, batu-ne-ar gaia
    Si ne e drag de tot refrenul:

    Slavita fie vesnic Lenea
    Cand timpul trece-n bucurie
    Cand stai asa si iti treci vremea
    Far-a gandi la ce-o sa fie.

    Cand gusti viata-n tot ce este
    Te bucuri cu ai tai amici
    Gasind frumosul de poveste
    In cele mari si-n cele mici

    Traiasca toti lenesii lumii
    Sorbind adanc din nemurire
    Razand de moarte ca nebunii
    Ei stiu ce-i aia Fericire!

    1. Mikka,
      tu bei ambrozie nu vin :lol:
      draga mea, cei care spun că vremea-i rea … nu şi-au găsit calea de-a se detaşa-n meditaţie de aparenţa răului
      noi ne putem bucura, ŞTIM :lol:
      se pare că PENELUL este harnic „călăuzit”
      să ai o seară minunată, de lumină … lenevind ;)

  4. Io am venit sa te pup si sa-ti spun ca daca iti stergi blogul te bat pana incepi sa razi. Nu ma simt grozav asa ca sunt inca disparuta :D

    1. Crina,
      io niciodată nu m-am bazat pe „alţii”, doar pe PRIETENI :lol: , cînd nu eram prezentă în viaţa mea … din prea multă lene
      am rîs azi, cît pentru o săptămînă şi văd că, după V. continuă Dragoş … zău, eu credeam că încerc să slabesc …

    1. Dragoş,
      mai sunt vre-o două greşeli la litere, dar nesemnificative
      în rest îi beton
      vezi că i-am chemat pe băieţi, te-am „dat în gît”, cu alte cuvinte :lol:
      nu cred că scapi nepieptănat :lol: :lol: :lol:

    1. Dragoş,
      vin acum să mă uit deşi nu era ceva important de corectat
      vezi că lumea-i reticentă, d-aia nu ai comentarii … uită-te cîţi intră şi ai să-ţi dai seama
      impactul va fi probabil mîine că ai pus-o destul de tîrziu şi oamenii au probabil alt program
      oricum, este reuşită, eu ţi-am mai spus ţie … cu scrisul şi nu -ai crezut
      păcat că nu-i şi Cody cu noi :lol:

    1. SkyRain,
      vaiiiiiiiii
      io nu mai pot … nu mai am muşchi nici stomacali şi nici faciali
      sunt deformată de rîs :lol:
      acuma fac analize stilistice la Dragoş că tu, ca de obicei, mă laşi baltă :(

  5. A, sa stii ca nu ma intereseaza ca oamenii sa comenteze daca nu simt nevoia sa o faca! Daca fac lucrul asta , cu blogul, o fac pentru a arata oamenilor ca un anonim, poate sa scrie ceva cat de cat misto pe un blog. Atat!
    Reusita sau nu, macar pe alocuri e amuzanta si acida, asta era principalul obiectiv !
    In privinta a ceea ce ai zis cu scrisul…, timpul ne va spune daca aveai dreptate !

    1. Dragoş,
      mie timpul totdeauna mi-a dovedit : că AM !
      hai că ne-am jucat frumos, este simpatică parodia, las’că vezi tu mîine ;)
      mă găseşti aici dacă ai nevoie de mine

Lasă un răspuns

