Dacă-i sîmbătă-i Chopin

de însoţit … NICHITA

 

25 de gânduri despre “Dacă-i sîmbătă-i Chopin

    1. Crina,
      vai … nu trebuie decît să te relaxezi, citind NICHIA ;)
      barem sîmbăta, singura ta zi liberă …
      mulţam c-ai trecut, apreciez pentru că „ştiu” :lol:

  1. Cella, la Chopen as adauga vremea mohorata, si gata-i cocteilul pentru depresivi … sigur, noi ne excludem. Cand ploua afara eu merg si fac castele din nisip … pana sta ploaia.

    1. Nicu,
      depresivii să se caute, în blogroll-ul meu nu-i nici unul :lol:
      de restul nu răspund io
      şi DAAAA !!!
      cînd plouă uită-te-n jur, s-ar putea să-mi răstorni găleţica
      doar am mai spus … umplu clepsidre :lol:

    1. Crina,
      o să vină o vreme cînd o să ţi-o iei singură :-P
      acu’ îi altă vreme pentru tine … să te „risipeşti” frumos în ce-ţi place … chiar dacă asta sună a nedreptate uneori :lol:

  2. Merge Chopin cu montatu’ aparatelor de aer condiţionat? Mergeee! :) Că aşa s-a gândit proprietaru’, sâmbăta merge să montezi aer condiţionat! Aşa că, i.am dat şi eu cu Chopin de la tine. Cireşul amar din faţa porţii mai are vreo două săptămâni până să se ofere să-i furăm rodul.

  3. A propos de aspirator la mine bazaie cam tare,nu-l puteti da mai incet? A…e din camera alaturata,acusica ma da afara si de aici :( ;) Deci,nu pot cu Chopin in vacarmul asta,doar dupa linistirea electronilor,s-or astampara ei odata si-o data :P

    1. Eliza,
      Chopin şi NICHITA era un dar … aniversar :lol:
      chiar nu mă gîndeam că ziua nu sună cum l-am ascultat io astă noapte
      şi … să nu pleci că mă supăr ;)
      ce mă fac io cu voi, realiştii şi pămîntenii ?
      vă iubesc aşa de mult … da-s cu capul în stele …
      nu mă lăsaţi singură … că plîng !!!

  4. E din ce în ce mai minunat! La mine-n spaţiu s-a dat drumu’ la anotimpu’ surprizelor!
    Că tot nu era de-ajuns praful roşu, de cărămidă, care a „înveselit” atmosfera sau faptul că mi s-a înfundat de două ori aspiratorul de la molozul aspirat, capacu’ peste oala surprizelor l-a pus tot propretaru’, deoarece a plătit un aer condiţionat de 12000 BTU şi el a luat unul de 9000. :D Acuma s-a dus la Carrefour să-l schimbe. Dumnezeu ştie ce va mai urma, he-he! Că mai e ceva vreme din ziua asta. :lol:

    1. Neliniştitu’
      mor s-o aud pe asta povestită, săptămîna ce vine :lol:
      te „sucsţin” moral, arde-l mă … dacă vrei îţi împrumut aspiratorulmeu că io terminai;
      îi dă’bază, rusesc ;) – sac mare, gaură-idem … îţi aspiră casa … neînfundabil :lol:

  5. PS: Elisa, mamă, dacă mă mir că nu ai auzit bormaşina care a dat un găuroi cât pumnu’ lu’ mânuţa lu’ Boc în zid, ca să bage neşte tuburi şi cabluri.

    1. A,deci asta era??!!D’aia era atata zgomot la mine??Se compusera vibratiile interne cu cele online si dadura o rezultanta de mii de decibeli,ha? Macar s-a terminat cu bormasina aia,sau nici dupamasa nu pot valsa ?! :P

  6. Drace, mă încurcă ăştia cu montatu’, că n-au de niciunele: dă-mi un marker, dă-mi un foc, dă-mi o toaletă…
    La comentu’ 10 se va citi fără „dacă”. Era din conversaţia cu montatorii. :))

Lasă un răspuns

