!!!

29/05/2009

Regina “Reginelor”

by CELLA @ 02:56 Editează

Atunci cănd este să se întîmple minuni, ele se întîmplă pur şi simplu. Vrei tu să le ocoleşti, vrei să faci ce-oi face să te ocolească ele … asta-i, cîteodată, viaţa (?). Minunea mea, pe viaţa asta … sunt multe … :lol: nu, nu se întîmplă oricui să ne-nţelegem, doar unora care chiar au VIAŢĂ (clik) . Ceilalţi, se duc neminunaţi şi calmi la treburile lor.Fac ce au de făcut, copii, o casă, plantează un pom. Treburi lumeşti, de.

Minunii despre care spun că sunt multe :lol: , în limba vorbită curent  nu în limba minunilor, care-i tăcută, se numeşte OM . Şi se mai numeşte, după ce ai stabilit definitiv prima (de) numire PRIETEN . Pentru că nu merg calmă şi liniştită, în şir cu ceilalţi, la treburile mele, dau minunile peste mine, des :lol:

Astăzi, din seria OM-PRIETEN, primul capitol : O A N A (clik)  :lol: (prietenii ştiu de ce, că le vine rîndul ;) )

Oana,  aplauze, pupături … şi … drum drept şi lumină :-P

Masa,felicitările şi (mai mult ca sigur) dansul (o bătută cu strigături) la Satu Mare, curînd :lol:

30 de gânduri despre “!!!

    1. Oana,
      este acolo unde-am trimis io postarea :( ţi-am spus că am două mîini stîngi şi-o gaura-n cap, de ce nu mă crezi pe cuvînt ?
      îi în dreapta, la profil, habar n-am cum a ajuns acolo … şi nici nu ştiu ce şi cum să fac :(
      asta-i cu copy-paste, că atîta m-a dus capul, ca să nu o pierd :( :( :(

  1. Cella, no, nu-i bai, nu ai gaura in cap maiii, nu mai zi asa, ca nimeni nu s-a nascut invatat, daca s-a nascut sa vie la mine sa-l iau la intrebari :D

    1. Oana,
      merci, da’ dacă tot am greşit şi nu-l mai pot lua de-acolo o să fac categorie şi o să pun în ea toţi prietenii, rînd pe rînd :lol:
      să mă fi văzut în ce panică-am intrat cînd i-am dat publicare şi a dispărut :lol:

    1. Neliniştit’
      da’ io vouă :(
      am tot ţipat şi pe blogul Luciei şi din off da’cine să m-audă
      cred că intenţionat (mi)-aţi făcut-o ca să-mi băgaţi pumnu-n gură :lol:
      voi pierdeţi ;) … cui mai faceţi blog şi capul calendar :-P :lol:

  2. Era foarte simplu cu şatul, data viitoare cere explicaţii şi nu o să mai ratezi. Mă gândeam că tu, o veritabilă noptatică, aveai ce discuta până spre dimineaţă, aşa.
    A fost o întâlnire de mare relaxare, iar pe alocuri, îmi venea să pleznesc de râs. D-na Lucia a postat discuţiile, când ai timp, merită să-ţi aruncii ochii.

    1. Neliniştitu’,
      cît aş fi io de ambidextră am depăşit faza cu 3 în unul iar voi tot nişte sadici sunteţi, nici nu mă mai joc cu voi, no :-P

    1. Neliniştitu’
      (mai) sper să ramîn, deodată, cum îs că mi-a luat cam mult să mă obişnuiesc cu mine
      cum ar fi să mă trezesc dimineaţa şi să-mi fac cunoştinţă cu mine … ehe,
      ar fi posibil să şi trec pe stadă pe lîngă mine
      vezi, d-aia dorm puţin … să nu mă pierd, am mare grijă de mine, aşa cum îs ;)

  3. Am citit si eu despre eveniment si vreau sa o felicit si eu pe oana,chiar daca nu fac parte dintre prieteni si citesc mai rar,doar de aici din blogosfera.
    Weekend placut si tie si prietenilor tai!

    1. Gabi
      îţi mulţumesc eu, în numele ei şi ea
      îţi mulţumeşte prin mine, lipseşte că are laptop-ul virusat
      ,dacă trece p-aici mai tîrziu o să o facă şi ea
      merită din plin felicitări :lol:

  4. Cella
    Intri în setări, meniul „media” şi cauţi pozele. Cel mai simplu e să le ştergi de acolo, apoi le reîncarci pe unde vrei.

    Erată: în loc de „Eşti deja mare sau nu o să rămâi mereu copil. Sau şi una şi alta. Ca mulţi dintre noi, de altfel.”
    se va citi
    „Eşti deja mare sau o să rămâi mereu copil. Sau şi una şi alta. Ca mulţi dintre noi, de altfel.”
    Explicaţiune: „mare” nu în sensul de vârstă. ;)

  5. Cu plăcere, oricând. Nu mă îndoiam că taman tu să nu înţelegi printrerândurile sau printrecuvintele, dar când apare „nu” în plus, se schimbă mult, ceea ce nu asta doream. :D

  6. CELLA, la tin’ pă blog am nevoie deja de instrucţiuni de utilizare, că apăs pă una şi iese alta. Nici nu ştiu la ce mă refer, dar am ajuns aici.
    Indicii?

    1. SkyRain,
      :lol: :lol: :lol:
      of, mă … am fost la joking cu căţelul, iartă-mă
      vino-ndărăt …
      nu de alta dar nici eu nu mai ştiu … sunt veşnic nemulţumită
      am citit cartea lui lulu, vino sa-ţi povestesc ce bucurie de carte, am rîs … nu am lasat-o din mînă, cuceritoare
      hai, mă …

    1. Oana,
      ştiu, c-am trecut mai devreme pe la tine
      numa’ unu doi d-aia mi-ar mai mai lipsi că-n rest am de toate :lol:
      sper c-ai rezolvat

Lasă un răspuns

