LULU

Azi, în ziua a treia, am să fiu cît se poate de ocupată. Să nu vă luaţi de mine  că număr zilele :lol: .

Am să vă spun şi de ce… vreau să ajung cu numărătoarea la nouă şi apoi tac şi cu număratul şi cu pisatul nisipului pentru clepsidre.

Ce, nu v-am zis? Ocupaţia mea principală-i umplutul clepsidrelor prin pisarea munţilor şi  destabilizarea Planetei Albastre.

Da, aşa cum auziţi . Eu fac praf minunăţie de planetă.

Pisez  formele de relief şi le omogenizez cu  oceane şi mări şi, în general,  orice îmi pică în ochi.

Şi am gînduri mari: cînd termin aici mă mut în stele. Ce, Îngerii, Arhanghelii, Heruvimii şi Serafimii (ordinea-i aleatorie  şi,  nu mă corectaţi doct că vă pîrasc lu’ Pleşu şi cu ăla nu vă merge că are  fundă la gît şi-i prieten cu Liiceanu, deci, doctimea pe pămînt,  dixit!) n-ar avea şi EI  nevoie să le umple careva clepsidrele?.

Aşa, ce ziceam? A, că-s uitucă de la o vreme…  criza, de’.

Numărul nouă este numărul perfect şi d-aia număr eu mereu pînă la nouă.

Este, ezoteriştii ştiu, un număr „7” exrovertit. Bun, despre „7”  şi  „9” nu acuma.

Acuma… despre LULU şi despre My Paradise, dacă vă mai ţin curelele şi nu v-aţi plictisit de logoreea mea pe lîngă subiect. Că are dreptate şi Cristoiu ăla,  frate, dacă nu pui titlul cu impact nu citeşte nici dracu’  De parcă dracu’ citeşte bloguri şi ziarele în care nu mai scrie Cristoiu. Etee, scîrţ! Aşa,…

LULU este un personaj,  cum ar zice Oana, bun şi nebun, prietenul meu.

Bine, nu chiar prieten dar un beiuşan de treabă (LULU, îţi dau ambrozie, taci şi ascultă, vorbesc frumos, parol) desţelenizat şi replantat în Oradea.

Şi a scris, am zis că-i de treabă.

O carte.

Şi eu sunt foarte mîndră de el şi de cartea pe care nu am citit-o încă, că n-am primit-o.

Eh, am spus ce-am avut de spus, mă întorc la umplut clepsidre.

Este ziua a treia, continuu să număr.

P.S. SkyRayn, să nu plecaţi fără mine. Cînd termin Planeta Albastră mă apuc serios de vopsit vagonul şi de ocolit gările.

ADDENA: şi s-a făcut JOI… merci, merci, merci

cartea!!!

Picture 002Picture 003

16 gânduri despre “LULU

  1. P.S. Nu e grabă. Încă nu am vagoane. Se pare că e greu cu vopsitu’. Am crezut că e o idee bună.
    Am avut un mesaj pentru LULU (felicitări LULU), însă nu-l pot adăuga la el pe blog, n-am cont pe wordpress. Ştiu care e conotaţia aceea negativă dintr-o discuţie avută de el.

    1. Crina,
      ba io cred că-l las baltă că-s cu naturelul la pămînt :lol:
      măi, voi nu vedeţi că trebuie să mă trageţi de urechi ?
      nu ezitaţi !
      cînd aveţi timp şi chef :lol:

  2. Omu’ stie ca Dumnezeu a facut cerurile si pamantul, luna si stelele, dobitoacele si omul- copia Lui, in sase zile, din a saptea
    pana azi admira ce a facut. Tu ce ai mai putea sa faci in ziua a opta si a noua? Spor la numaratoare! :D

    1. Nicu,
      să mă „fac” pe mine … dacă pot
      mai bună, mai îngăduitoare, mai … :lol:
      cînd cred c-am ajuns la „9” (numerologic ;) ), zbang, o scrîntesc şi trebuie să o iau de la capăt
      chestie de autoperfecţionare
      merci, oricum :lol:

  3. Fac abstractia azi de clepsidrele tale.Ma opresc la LULU. Cred ca a fost, pentru o clipa fericit.Atunci cand a”dovedit” coala alba.Astept titlul cartii si numele autorului.

    1. Zincuţa dragă,
      dă clik pe numele lui şi pe titlul cărţii şi ai să vezi :lol:
      da, a fost o zi minunată pentru LULU
      este un om frumos şi tînăr, plin de talent

    1. Oana,
      ăsta nu-i blog ;)
      este ACASĂ DE PRIETENI :lol:
      îi transmit lui LULU
      o să il aduc la lansarea ta că oricum mi-a făcut capul mare că am uitat să-l chem

  4. Draga CELLA,am sosit si eu pe-aici si m-am cam rusinat…aici sunt multe neintelesuri pentru mine si asta ma face sa ma simt stanjenita.
    Vad ca esti foarte ocupata cu umplutul clepsidrelor…plec acum,trebuie sa mai fac niste vizite ca am cam neglijat prietenii.

    1. Găbiţa dragă,
      tu eşti prietena mea, nimic nu-i de neînţeles … sunt doar visări de oameni mari
      care încearcă să creeze o alternativă realului cotropitor şi mult prea urît
      măcar din cînd în cînd să visăm frumos, împreună …
      pentru nici unul din prietenii mei nu sunt ocupată, crede-mă şi vină totdeauna aşa cum te aştept eu, cu drag

  5. Mulţumesc. Mulţumesc. Mulţumesc. Cartea se numeşte „Welcome to My Paradise”. Autorul se numeşte la fel ca mine – Lucian Cremeneanu. Succes cu blogul. Mersi pt reclamă. Baftă tuturor.

Lasă un răspuns

